روتختی بافت ابریشمی که می تواند برای شما قصه بگوید

روتختی ساخته شده از پنبه طبیعی – برای تخت یا مبل – می تواند نازک و متراکم تر و حتی تا حد امکان اصلی باشد. چنین مدل هایی به سبک تکه تکه ساخته می شوند، با استفاده از تکنولوژی لحاف دوخته می شوند و همچنین در مختصرترین طرح تک لایه تولید می شوند.

روتختی بافت ابریشم در فضای داخلی گران به نظر می رسند. اما در عین حال، اصلاً لازم نیست و حتی برعکس، تلاش کنید خانه خود را با خز طبیعی پر کنید.

مدل‌های مصنوعی امروزه محبوب‌تر هستند و دلایل زیادی برای آن وجود دارد: بودجه بیشتری دارند این یک پارچه سازگار با محیط زیست است که باعث ایجاد حساسیت نمی شود.

روتختی های خز مصنوعی برای لمس راحت و بسیار راحت هستند. مراقبت از مدل های ساخته شده از مواد مصنوعی آسان و بادوام است.

تنوع پیشنهادات گسترده است و بنابراین می توانید هم گزینه ای به سبک کلاسیک و هم چیزی اصلی یا حتی آوانگارد را انتخاب کنید.

 

علاوه بر این، چنین محصولی برای هر فضای داخلی مناسب نخواهد بود. اگر تمام منسوجات را زیر ساتن یا ژاکارد دارید، یک پتوی خز گرم اضافی خواهد بود. اما اگر پارچه های کرکی بر طرح غالب است – دریغ نکنید: خز مصنوعی برای خانه شما مناسب است.

یکی دیگر از گزینه های “گرم” یک پتوی میکروفیبر است. این یک ماده بادوام و در عین حال سبک است که هم بزرگسالان و هم کودکان با نرمی آن دوست دارند.

چنین روتختی ها در سایه های مختلفی هستند: از سبز روشن تا صورتی ظریف و همه رنگ ها پایدار هستند. منسوجات میکروفیبر میکروارگانیسم ها و کنه های گرد و غبار را پرورش نمی دهند.

مراقبت از محصولات آسان است و خیلی سریع خشک می شوند. روتختی میکروفیبر برای تخت کودک یا روتختی اندازه یورو قرص ندارد.

همراه با بالش، روتختی بافتنی یک راه آسان برای تزئین تخت و گذراندن چند شب مفید برای سوزن دوزی است. روتختی بافتنی که خودتان انجام می دهید ساده ترین کار تزئینی نیست (به ویژه کاری که در عکس بسیار دیدنی است): مهارت های بافتنی پیشرفته مورد نیاز است.

نکته: ساخت روتختی قلاب بافی ساده تر است: واقعیت این است که این تکنیک شامل ایجاد قطعات جداگانه و اتصال بعدی آنها در چارچوب یک بوم منفرد است. بر خلاف روتختی بافتنی – یک محصول بزرگ در اندازه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.