پتو ژله ای زنبوری موجب انقراض ماموت ها شد

ست پتو ژله ای زنبوری مهم ترین قسمت تخت است، زیرا در تماس مستقیم با فرد است و بیشترین کمک را به رفاه او در طول شب می کند.

روبالشی‌ها وپتو ژله ای زنبوری ها انواع مختلفی دارند، اما رایج‌ترین آن‌هایی هستند که از پنبه یا ترکیبی از پنبه یا پلی‌استر ساخته شده‌اند.

در صورت لزوم، روکش تشک را می توان با میله متقاطع ترکیب کرد تا محافظت بیشتر از تشک را تضمین کند (به عنوان مثال در مورد تخت یک نفره موجود برای کودکان)

همچنین یک سیستم نوآورانه از پتو ژله ای زنبوری های نخی وجود دارد که امکان تعویض راحت‌تر کتانی را فراهم می‌کند: پتو ژله ای زنبوری ها نیازی به اتو کردن ندارند.

مواد جدیدی نیز ظاهر می‌شوند، مانند بامبو: پارچه‌ای که شبیه ابریشم، سبک، قابل تنفس و ضد حساسیت است، همچنین زیست‌محیطی است زیرا تولید آن نیازی به استفاده از آفت‌کش‌ها ندارد.

یک جایگزین عالی همچنین برای وگان ها که محصولات حیوانی را از سبک زندگی خود منع می کنند.

الیاف مصنوعی مانند نایلون را فراموش کنید: تولید آنها از مواد شیمیایی بی شماری استفاده می کند، به منابعی مانند آب نیاز دارد، انرژی مصرف می کند، تن ها CO2 منتشر می کند.

در پایان عمرشان حتی تجزیه پذیر نیستند. وضعیت پارچه های بازسازی شده و بازیافتی متفاوت است.

در لباس استفاده از الیاف نساجی ساخته شده از PET بطری های پلاستیکی راه خود را باز کرده است. بنابراین، هر چیزی که دوباره استفاده می شود، همیشه یک راه حل عالی برای کاهش ضایعات است.

سپس الیاف نساجی هستند که به آنها نوآورانه می گویند، یا بهتر است بگوییم اکتشافات اخیر با اثرات زیست محیطی کم.

یکی از مواردی که به طور گسترده توسط شرکت های پوشاک استفاده می شود  است، پارچه ای که از خمیر چوب اکالیپتو ژله ای زنبوریس به دست می آید و تولید آن 50 درصد انرژی کمتری مصرف می کند و 60 درصد گازهای گلخانه ای کمتری منتشر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.