فروش پالت چوبی تخت خواب در خاک اربیل عراق موجب جنگ شد

سبک و اندازه اتاق خواب شما هرچه که باشد، مطمئناً الهام گرفته شده و حتی وسوسه خواهید شد که تخت خود را با پالت چوبی تخت خواب بسازید.

پالت چوبی تخت خواب برای ایجاد یک تخت 100٪ شخصی ایده آل است. در واقع می‌توانید پالت‌ها را رنگ آمیزی کنید یا حتی با اضافه کردن چراغ‌ها، چرخ‌ها یا به سادگی چند شی تزئینی که دوست دارید، آنها را سفارشی کنید.

از تخت‌خواب پالت «بسیار ساده» تا خلاقیت‌های اصلی‌تر، از ظاهر روستایی تا سبک مدرن، برای اتاق والدین یا کودکان، این پالت پایه‌ای بسیار خوب برای ساخت پایه تختی متناسب با سلیقه شما ارائه می‌دهد. خواسته ها و نیازهای شما.

بیایید این انتخاب از تخت های پالت را با مدل های ساده و آسان شروع کنیم. برخلاف آنچه که ممکن است فکر کنید، برای شروع ساختن یک تخت پالت نیازی نیست که یک صنعتگر عالی باشید!

عکس‌های زیر باید الهام‌بخش افراد کم‌دست‌تر شما باشند!

یک پالت چوبی تخت خواب، بسیار ساده که خودتان درست کنید. پالت ها به رنگ سفید رنگ آمیزی شده اند تا با ظاهر اتاق خواب مطابقت داشته باشند. به طور عملی، از فضای موجود بین تخته های پالت ها می توان برای نگهداری کتاب یا مجلات استفاده کرد! در اینجا، پالت ها مستقیماً روی زمین، بدون پا قرار می گیرند تا تخت را بالا نبرند. یک الهام زیبا از اسکاندیناوی با این پالت چوبی تخت خواب با قابلیت تکثیر آسان! پالت ها مستقیماً روی زمین و همچنین در مقابل دیوار قرار می گیرند تا یک تخته سر اصلی بسازند. ما عاشق سبک اسکاندیناویایی و شیک این اتاق خواب هستیم. پس از ظاهر اسکاندیناویایی، پالت چوبی تخت خواب را در اتاق خواب با الهام از سبک شیک کهنه کشف کنید. برخی از تخته ها از پالت های چوبی برداشته می شوند تا این تخت ساده ایجاد شود که در گوشه اتاق خواب قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.