لباس کار تاسیساتی که در مقابل دما تغییر رنگ می دهد

هر کارمند، صرف نظر از نوع فعالیت، حق برخورداری از شرایط کاری ایمن و سالم را دارد. اول از همه توسط قانون اساسی اوکراین تنظیم می شود.
ماده 8 قانون “حمایت کار” می گوید که به کارکنان لباس کار تاسیساتی، کفش مخصوص، تجهیزات حفاظت فردی – رایگان داده می شود. اما تنها در صورتی که خود شرایط کار با آلودگی و عوامل نامطلوب هواشناسی همراه باشد.

علاوه بر این، کارفرما مواد تمیز کننده و ضد عفونی کننده را در اختیار کارکنان قرار می دهد. هنگام کار برای نمایندگان مضر، یافتن کار رسمی، انعقاد قرارداد کاری مهم است. در غیر این صورت، کارفرما ممکن است تعهدات خود را نادیده بگیرد.

روپوش، کفش ایمنی و PPE – تاریخ انقضای خاص خود را دارند. در صورت فرسودگی زودهنگام وسایل حفاظتی توسط کارمند (بدون تقصیر او) کارفرما موظف است با هزینه خود اقدام به تعویض آن نماید.

برخی از تجهیزات حفاظت فردی ممکن است در صورت لزوم در شرایط کاری واقعی اضافه کاری ارائه شود. در صورتی که کارمندی با هزینه شخصی لباس های سرپوش، کفش مخصوص و یا روپوش خریداری کند، کارفرما موظف است هزینه ها را جبران کند.

 

اسناد نظارتی پیشنهاد تعویض لباس را صادر نمی کند. بنابراین، در صورت لزوم، شما باید بخرید: یک کت و شلوار، نیم تنه، شلوار یا یک حمام.

ما برای هر شغلی چیزهای راحت ایجاد می کنیم. کاتالوگ لباس کار ما شامل تعداد زیادی اقلام برای افراد در هر حرفه است. قبل از راه اندازی یک خط لباس جدید، آن را در شرایط سخت آزمایش می کنیم. فقط چیزهایی که تمام آزمایشات را در شرکت ما گذرانده اند به تولید انبوه راه اندازی می شوند. اگر نتایج آزمایش رضایت بخش نباشد، ما فناوری را بهبود خواهیم داد

شما می توانید لباس های سرپوشیده را در مسکو در شرکت ما خریداری کنید. ما تجهیزات باکیفیت تولید می کنیم که به خوبی از هر عامل مضر محافظت می کند.

در عین حال سعی می کنیم آن را راحت و کاربردی کنیم. وجود جیب و ابزار مناسب برای تنظیم، پوشیدن هر وسیله ای را خوشایند می کند.

این پارچه در برابر اتو بسیار مقاوم است، بادوام است و به راحتی تمیز می شود. ما دائماً در حال بهبود فناوری تولید، بهبود مدل ها و تلاش برای تولید چیزهای کاربردی و در عین حال زیبا هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.